juliasmamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tina - 24 augusti 2013 23:23

fet textHelt slutkörd efter helgens kalas... julia är jätte nöjd över alla som kom till henne och tackar för alla gratulationer och presenter :) nu ligger hon i sin nya säng som ? har haft ett h-lvete med.. haha men klar de blev den... ;) bilder kommer sen, i morron kommer Adam och Lisa en runda och äter upp tårtan som är kvar, på em sla ja bara softa och vila för att orka med bion på kvällen med bästa svärmor :)
Tja de blev en del skriveri i kväll så d jämar ut sig föe dagarna ja missat haha... borde egentligen sova nu men känner att bara huvudet hänger med lite till får de försöka bli någob fråga i skolarbete t så har jag gjort lite nytta i dag haha.. hörs i morron puss på er :)

Av Tina - 22 augusti 2013 23:07

Nu går tiiden fort.. ! i morron fyller Julia 3 år, så blir dags för väckning med tårta och paket vid sängen :D så lycklig hon kommer att bli, och att äntligen få öppna sina paket som hon spanat in så länge i garderoben... haha,



I dag har vi inte gjort så mkt merän att städa som en dåre, pluggat, och bakat tårta... i morron blir det att åka till stan och handla det sista öven en liten present till till sessan nu när hon är så duktigt och har lämnat bort sina nappar.. :) På kvällen kommer det lite folk för att fira Julia och resten kommer på lörda söndag, så full rulle hela helgen som vi rundar av med hur många kramar finns de i världen med bästaste Svärmor. =D


Nu ska ja skriva ett kapitel till och skicka till läraren sen blir de sova så inte Julia vaknar först haha blir lite fel då.. :P

Av Tina - 21 augusti 2013 23:45

Tiden går fort när man har roligt.... 1 dag kvar sen fyller Julia 3 år... usch känns som de va igår ja kom hem med henne... :P hon är så spänd inför sin dag och kollar in alla paketen flera gånger om dan för att försäkra sig att ingen tagit dom haha....


Så vad händer här... ? städar som en dåre, så vi kan släppa in folk i helgen haha, pluggar på nätterna och är stolt mamma!


Julia sover första natten utan nappen efter 3 år, var säkert svårt för henne att släppa den men inga protester här inte...


slarvat bort kamera sladden så här blir inga bilder.. :P de kommer en annan gång när jag städat fram den haha... nu ska jag slänga mig i sängen så man kommer upp i morron och slipper stääda heela natten......


Godnatt på er dom få som läser :P

Av Tina - 14 augusti 2013 12:40

Har världens trotsiga dotter hemma just nu... blir snart knäpp.... ingenting funkar och funkar de så är de en massa gnäll och trots ändå... någon som vill låna ? :P



idag ska de försöka bli plugg typ hela dagen om Julia kan uppföra sig och leka lite själv sen, just nu sitter hon och målar vattenfärg :) man får vara nöjd så länge det funkar ;)

Nej nu ska ja inte sitta här med får väl bli ett inlägg senare i kväll om jag inte glömmer bort och så inte Emilia blir arg igen för jag glömt blogga.. :P hihi... kicka in på deras blogg btw : teamjedward.bloggplatsen.se :)


Tack och heej leverpastejj :D

Av Tina - 10 augusti 2013 11:01

Lörda i dag... har världens tjurigaste barn i dag... hon är inte rolig någonstans just nu...  vi får väl se det går väl över så småningom...

 

Idag blir det sjönevads marknad när mannen min har vaknat, se om man träffa lite roligt folk i år igen.. kommer inte på så mkt mer att skriiva... pluggade typ halva natten så huvudet är inte riktigt med mig ännu, kom på mig själv med att sova i böckerna på köksbordet.. :P haha, men men vi höres senare i daag gott foolk nu ska ja tugga lite frukost...     <3

Av Tina - 9 augusti 2013 21:32

Nu har Emilia hjälpt mig och fiixa min bloggiis... snygg design va.. :) Säg till Emilia hon är sjukt grymm på det här...


Va har då hänt i dag?  Emma har vatt här och lekt med oss, Julia liggen nu helt slut i vagnen och somnar när som... vi åt sjukt god mat som jag byggde i hop... fläskfilé och pommes, riktigt gott var det... i morron blir det den årliga sjönevad och glo på, se om man träffar lite folk där oxå som är roliga? man brukar ju alltid träffa någon i alla falla... haha...


Orkar inte eller vet inte va mer ja ska skriva... kommer mer sen kanske eller i morron... Emilia tack ännu en gång för den fina bloggen du fixade åt mig... Puss** :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards